Kvalita
Vedení firmy sa zavazuje splnit následující
strategické záměry:
1. Vedení firmy a všichni řidiči zaměstnanci
- uplatňují strategií práce bez chyb na všech úrovních řízení, upřednostňují zásadu předcházení vadám kvalitou přípravy realizace přepravy před řešením příčin vad v realizačních procesech.
- důsledným, odpovědným a tvůrčím přístupem zajišťují, aby náš zákazník byl vždy spokojen s plněním termínů a kvalitou dodávek našich služeb.
ZÁSADOU JE, ZÁKAZNÍKEM JE KAŽDÝ, KOMU ODEVZDÁME VÝSLEDKY PRÁCE.
2. Snižovat vlastní nežádoucí náklady
- se zaměřením na zvýšení jakosti plánovaní přepravy, snizovat náklady na nejakostmí služby, energetickou a materiálnou náročnost, s cílem zlepšovaní ukazatelů efektivity přeprav pro zajištění prosperity.
3. Zvyšovat kvalifikaci
- všech zaměstnanců a zabezpečovat jejich trvalý odborný růst zjišťovaním potřeb a realizací plánů vzdělávaní.
4. Vytvářet podmínky pro zvyšovaní spokojenosti zaměstnanců
5. Nadále rozvíjet systém řízení jakosti
- pravidelným vyhodnocovaním dosahovaním výsledků, využívaním preventivních systémových opatření, interních auditů a ostatních nástrojů pro trvalé zlepšovaní funkčnosti, účinnosti a účelnosti systému řízení všech činností.
6. Rozvíjet spolupráci s dodavateli
- služeb na základě jejich hodnocení.
7. Podporovat proces kontinuálního zlepšovaní
- s činnosti ve všech oblastech, za aktivní účasti všech zaměstnanců, protože jakost je věcí každého zaměstnance.
Vedení firmy očekává plnou angažovanost každého zaměstnance v rámci jeho působnosti dodržovat zásady trvalého zlepšovaní funkčnosti a účinnosti systému řízení jakosti a zavazuje se:
- podporovat všech aktivity směřujíci k dosažení uvedených zámérů
- vytvářet potřebné zdroje a podmínky pro plnění politiky jakosti
Iva Procházková
jednatel firmy